Doprava a vrátenie tovaru
Odberné miesta
Objednávku si vyzdvihneš na ľubovoľnom výdajnom mieste a v čase, ktorý ti vyhovuje. Zásielky zvyčajne doručujeme na druhý deň od objednania v e-shope.
Kuriér
O doručenie zásielky do tvojich rúk na zvolenú adresu sa postará kuriérska služba. Objednávky vytvorené pred 14:00 hod doručujeme už nasledujúci pracovný deň.
Krajina | Cena | Odhadované doručenie (počet pracovných dní) |
---|---|---|
Slovensko | 2,92€ | 1 |
Česko | 3,50€ | 1 |
Maďarsko | 3,50€ | 1 |
Rumunsko | 4,20€ | 1-2 |
Poľsko | 3€ | 2 |
Krajina | Cena | Odhadované doručenie (počet pracovných dní) |
---|---|---|
Slovensko | 4.50€ | 1 |
Česko | 4.80€ | 1 |
Ak si želáš tovar vrátiť alebo vymeniť za iný, jednoducho nám napíš a spoločne sa na to pozrieme.
Vrátenie tovaru
Nepoužitý a nepoškodený tovar môžeš vrátiť do 14 dní a my ti vrátime peniaze. Tovar môžeš taktiež reklamovať, a to s možnosťou vrátenia alebo výmeny za nový produkt.
Tvoja spokojnosť je pre nás na prvom mieste, a robíme všetko preto, aby sme ju dosiahli. Vynakladáme maximálne úsilie, aby naše produkty spĺňali tie najvyššie štandardy kvality, no napriek tomu sa zriedkavo môže na niektorom z nich objaviť výrobná vada, prípadne iný nedostatok.
Ak sa tak stane, neváhaj sa na nás obrátiť.
Ako na to:
- Pošli nám e-mail na hello@feynomen.com. Do predmetu uveď reklamácia + číslo tvojej objednávky. V správe nezabudni uviesť ktorý produkt reklamuješ a dôvod vrátenia.
- Počkaj na našu odpoveď.
- Následne tovar zabaľ do originálnej krabice spolu so všetkým, čo k nemu patrí a balíček viditeľne označ nápisom: fey nomen: reklamácia + číslo tvojej objednávky.
- Odošli ho poštou (prípadne inou prepravnou spoločnosťou) na adresu: treo s.r.o., Kráľová pri Senci 54, 90050, Slovensko.
Vyriešeniu tvojej reklamácie sa budeme venovať hneď, ako balíček dorazí naspäť k nám. O ďalších krokoch ti dáme vedieť mailom alebo telefonicky.
Viac informácií o vrátení alebo reklamácii tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.