Doprava a vrátenie tovaru

Odberné miesta
Objednávku si vyzdvihneš na ľubovoľnom výdajnom mieste a v čase, ktorý ti vyhovuje. Zásielky zvyčajne doručujeme na druhý deň od objednania v e-shope.

Kuriér
O doručenie zásielky do tvojich rúk na zvolenú adresu sa postará kuriérska služba. Objednávky vytvorené pred 14:00 hod doručujeme už nasledujúci pracovný deň.

Krajina Cena Odhadované doručenie (počet pracovných dní)
Slovensko 2,92€ 1
Česko 3,50€ 1
Maďarsko 3,50€ 1
Rumunsko 4,20€ 1-2
Poľsko 3€ 2
Krajina Cena Odhadované doručenie (počet pracovných dní)
Slovensko 4.50€ 1
Česko 4.80€ 1

Ak si želáš tovar vrátiť alebo vymeniť za iný, jednoducho nám napíš a spoločne sa na to pozrieme.

Vrátenie tovaru

Nepoužitý a nepoškodený tovar môžeš vrátiť do 14 dní a my ti vrátime peniaze. Tovar môžeš taktiež reklamovať, a to s možnosťou vrátenia alebo výmeny za nový produkt.

Tvoja spokojnosť je pre nás na prvom mieste, a robíme všetko preto, aby sme ju dosiahli. Vynakladáme maximálne úsilie, aby naše produkty spĺňali tie najvyššie štandardy kvality, no napriek tomu sa zriedkavo môže na niektorom z nich objaviť výrobná vada, prípadne iný nedostatok.

Ak sa tak stane, neváhaj sa na nás obrátiť.

Ako na to:

  • Pošli nám e-mail na hello@feynomen.com. Do predmetu uveď reklamácia + číslo tvojej objednávky. V správe nezabudni uviesť ktorý produkt reklamuješ a dôvod vrátenia.
  • Počkaj na našu odpoveď.
  • Následne tovar zabaľ do originálnej krabice spolu so všetkým, čo k nemu patrí a balíček viditeľne označ nápisom: fey nomen: reklamácia + číslo tvojej objednávky.
  • Odošli ho poštou (prípadne inou prepravnou spoločnosťou) na adresu: treo s.r.o., Kráľová pri Senci 54, 90050, Slovensko.

Vyriešeniu tvojej reklamácie sa budeme venovať hneď, ako balíček dorazí naspäť k nám. O ďalších krokoch ti dáme vedieť mailom alebo telefonicky.

Viac informácií o vrátení alebo reklamácii tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.